Com a tot arreu, a Roses hi ha restaurants que obren tot l’any i que els migdies feiners ofereixen menús a preus ajustats en proporció als preus de les seves cartes.

Uns quants tenen una clientela fidel i omplen gairebé cada dia, alguns amb dos i fins i tot tres torns de servei.

I segurament n’hi ha bastants que voldrien aconseguir tenir més clients.

I és ara quan sorgeix la pregunta: que haurien de fer aquests restaurants per aconseguir tenir més clients pels seus menús dels migdies feiners?

Abans de res, cal entendre que els dos motius més habituals pels quals no tenen tots els clients que voldrien, són els següents, assumint que la cuina i el servei són correctes i els preus raonables:

1) Els costa molt captar nous clients.

Conèixer un local no és veure’l passant pel davant, encara que sigui cada dia.

Una cosa és tenir-lo vist, que és com saber que existeix, però una altra cosa molt diferent és conèixer-lo, ja que, si no s’hi ha entrat mai i no s’hi ha menjat res, no es pot dir que es conegui.

Per tant, si no es fa alguna cosa per donar a conèixer el local i només s’espera que el boca-orella faci efecte o que entri gent que passa pel davant, el temps per captar nous clients es pot fer molt i molt llarg.

2) Els fa falta ser més efectius a l’hora de fer conèixer els seus menús.

Fer conèixer el menú segurament sigui una de les tasques més senzilles en tot el procés de preparar un menú i pot ser molt important per aconseguir atreure els clients.

A tothom qui vol menjar un menú d’aquest tipus, sigui habitualment o esporàdicament, el que més li interessa és saber quins plats té per triar i veure’n algun que l’atreu especialment pot ser decisiu perquè esculli un restaurant en lloc d’un altre.

Per donar a conèixer el menú es pot penjar en una vitrina, o enganxar-lo a la porta, o escriure’l en una pissarra de peu a l’exterior del local, es pot publicar al Facebook o fins i tot enviar per e-mail, SMS o notificació als mòbils, etc.

I cal fer-ho puntualment, ni massa d’hora ni massa tard; vigilar no deixar-se el menú del dia anterior, cosa que pot fer molt mal efecte si algú el demana; i posar-hi la llista completa dels plats. No s’hi val deixar posat sempre alguna cosa com “menú del dia, entrant, plat i postres a escollir, tants Euros”, ja que amb això és del tot impossible atreure cap nou client, tenint en compte que la majoria dels restaurants de la competència hi posen la llista completa dels plats.

I què més poden fer aquests restaurants per aconseguir tenir més clients pels seus menús dels migdies feiners?

Doncs poden aprofitar InfoRoses per aconseguir ser coneguts més ràpidament per molts més clients potencials que també podran conèixer els seus menús.

Publicant puntualment els seus menús a InfoRoses, podran arribar als usuaris que busquin menús, als seguidors de la pàgina de Facebook d’InfoRoses (actualment gairebé 9.000), directament als e-mails dels subscriptors als butlletins i als mòbils dels usuaris de l’App, etc., tot un seguit de funcionalitats que estaran plenament operatives a partir de mitjans d’aquest any 2018.

Si tens un restaurant a Roses que ofereix menús els migdies laborables, no t’ho pensis més i aprofita ara mateix l’oferta de promoció, que s’acaba el 31 de maig, per registrar-lo a InfoRoses pels anys 2018 i 2019 (fes clic aquí per veure l’oferta i formalitzar el registre).